ORMAN YANGINLARI İLE MÜCADELE YÖNTEMLERİ KURSUNA BÜYÜK İLĞİ
Manisa Valiliğimizin programları kapsamında Kula Kaymakamlığı İlçe Milli Eğitim müdürlüğü koordinesinde Kula Halk Eğitimi Merkezi ve Kula Orman İşletme Şefliklerinin ortaklaşa düzenledikleri kursumuzda 60 Mahalle muhtarı, Kula İlçesindeki kamu kurum ve kuruluşlarından 161 görevlilerin katıldığı kursa ilgi büyük oldu.
Bu kurs programı ile, bireylere orman yangınlarının önlenmesi ve mücadele yöntemleri ile ilgili olarak bilgi ve beceriler kazandırılması amaçlanmaktadır. Kula Kaymakamımız Sayın Talha ALTUNTAŞ ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Ahmet TAŞÇI Orman Yangınları ile Mücadele Yöntemleri Kursunu ziyaret ederek Ormanlarımıza karşı duyarlılık konusunda kısa bir konuşma yaptılar.
Orman İşletme Şeflerimiz Veli KILIÇ ve Cihat YILDIRIM’ın sunumunu yaptığı kursu tamamlayan kursiyerlere belgeleri Kula Halk Eğitimi Merkezi Müdürlüğünce düzenlenip kursiyerlere verilecektir.





Farkındalık Yürüyüşü ve Coşkulu Kutlama
“TÜBİTAK 4009 KÖY OKULLARINA YÖNELİK DESTEK PROGRAMI”
KULA MESLEK YÜKSEK OKULUNDA 25 PROJE YARİŞTI
ÜNİVERSİTELİ GENÇLERDEN “SICAK” DOKUNUŞ
CUMHURİYET COŞKUSU MANİSA KULA ‘DAN YÜKSELDİ
KULALI İŞ İNSANI ÖZER GÜRBÜZ, KULA MYO’DA SÖYLEŞİYE KATILDI